Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Klaas en Kim - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Klaas en Kim - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Klaas en Kim

16 December 2018 | Singapore, Singapore

Hier is die dan, het eerste verslag van ons op reis!
Zaterdagochtend kreeg de vlucht met Lufthansa naar München vertraging doordat en aantal passagiers niet op waren komen dagen. Ik snap dat niet, wie doet dat? Je komt helemaal naar Schiphol om 6.00, checkt in, gaat door de douane en dan vergeet je dat je moet vliegen?? De koffers moesten uitgeladen worden en dat ging niet zo soepel als gedacht. Veel passagiers, waaronder wij, schoten in de stress omdat we maar een korte overstaptijd hadden. Gelukkig hadden ze München gewaarschuwd en kregen we van Schiphol voorrang om toch eerder te vertrekken, want eigenlijk was ons tijdslot vergeven. We zijn 45 minuten te laat vertrokken, maar de piloot heeft flink gas gegeven en 20 minuten ingehaald op een vlucht van 1 uur en 20 minuten! Hij wilde zó graag dat zijn passagiers de andere vluchten zouden halen dat hij na de landing met gierende banden door de bocht naar de terminal vloog! Zelfs de stewardessen waren onder de indruk en ik heb nog nooit zo snel een vliegtuig leeg zien lopen. Deze keer was een applaus meer dan terecht.

Tijdens de vlucht heb ik met German zitten kletsen. Hij is een jongen uit Honduras die voor een Nederlands bedrijf in Hong Kong werkt en woont. Voor het klantenbezoek gaat hij ook naar Singapore, Taiwan en Japan en laten dat nou net dé landen zijn waar wij ook naartoe gaan! Ik heb hem de hele reis uit zitten horen en nu hebben we ook een logeeradres in Hong Kong

• 19 December 2018 - 05:36

Arianne:

Top dat soort ontmoetingen en tips! Daar wordt je reis gelijk een stuk persoonlijker van, heerlijk gelijk al op de eerste dag xx

• 26 December 2018 - 08:43

Irene:

Mee eens, hoe kun je nu ingechecked zijn en niet gaan vliegen?? Fijn dat de piloot zo zijn best heeft gedaan!

Tags: Singapore

Klaas en Kim

I can always make more money, i cannot make more time. Travel sparks our imagination, feeds our curiosity & reminds us how much we all have in common. I'd rather have a passport full of stamps, than a house full of stuff. Coming back to where you started is not the same as never leaving.

Actief sinds 17 Nov. 2018